19 de desembre 2006

Ha mort Joe Barbera












Ha mort un dels millors creadors de dibuixos animats de la història. Només per Tom i Jerry ja li hauríem de rendir un homenatge, però són tantíssims els dibuixos que portaven la seua firma... Quan jo era menut i els dissabtes després de dinar veia els dibuixos, em preguntava qui seria eixa dona capaç de fer tots els dibuixos del món. Ara ja sé que Hanna Barbera no era una dona plena de talent d'ascendència valenciana, sinò la parella més prolifica del món de l'animació.

Un homenatge i gràcies per : L'os Yogui, Pepe Potamo, Leoncio Leon i Triston, Risitas, Els Autos locos, Honk kong Fui, Els Picapiedra, Els Jetsons, Scooby Doo, Don Gato...

3 Comments:

Blogger Peubord said...

Jo pensava que tenia algo que vore amb Rita Barberà!! M'alegre per ell que no siga aixina. Tambè em porten records a mi.... quan em despertava pel matí i mentre prenia el desdejuni veia "El oso Yogui"...Molts anys que vaja per davant

20.12.06

 
Blogger Sanguina said...

Capitán Cavernicola!!!

20.12.06

 
Blogger Sanguina said...

Volia penjar-ho ahir però no no em va deixar el programeta. També ha marxat l'animador Iwao Takamoto, que dibuixà entre d'altres Scooby Doo, Penélope Glamour, Bambi i Shere Khan (aquests dos últims per a Disney)

10.1.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home