08 de novembre 2006

ESPORT NACIONAL DE CARCAIXENT


Si hi ha alguna activitat que agrade als carcaixentins, és la d'anar a vore com va l'aigua als barrancs quan plou molt.

Hui que han caigut quatre gotes, els barrancs que travessen la carretera entre Alzira i Carcaixent per l'Eroski han dit que ja estava bé d'empassar-se l'aigua i s'han desbordat com a mesura de protesta. La flamant carretera ha estat tallada i quan ha corregut la veu pel poble, un allau de gent (vells, joves, dones, xiquets...) ha corregut per tal de ser els primers a veure l'aigua fangosa per damunt l'asfalt.

Tots els terrenys de Vilella, on anirà el futur centre comercial, estaven inundats. Imagine que el constructor pensarà que dóna igual, total, per un dia que plou. Així que el dia que ploga de veritat i amb ganes, com sabem que passa per ací de tant en tant, des del meu balcó amb un gamber arreplegaré els paquets de carn que des dels centres comercials vindran, dòcilment, surant fins a ma casa.

En resum, que m'encanta que la gent vaja a vore el barranc com creix i a comentar la jugada. Patrimoni de la Humanitat ja!

3 Comments:

Blogger Sanguina said...

M'encanta que ploga i que se n'isquen els barrancs.

Tinc gravada amb foc a la memòria aquella nit del 87 que vaig sopar formatge al replanell de l'escala esperant que l'aigua entrara a casa, a la llum d'uns ciris.

9.11.06

 
Blogger Peubord said...

Ens barrancs com les persones, tenim un límit... i quan se sobrepassa ens encanta desbordar-nos.
Si no fora perquè tinc una gotera a l'habitació, estaria contentísim de que ploga. Com sempre han dit, l'aigua és vida, ojalà s'emportara per davant le prepotència dels humans.

9.11.06

 
Anonymous Anònim said...

Ummmmmmm jo crec que l'esport nacional de Carcaixent és de resistència: palplantats davant una obra, mirant, escuadrinyat i aconsellant al manobre de com ha de fer la seva feina.

Però clar, amb tanta obra al temps, els esportistes no donen coll i es reciclen ;-)

10.11.06

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home