25 de novembre 2006

Seni seviyorum Kebab!!


Heu menjat mai un kebab?? L’he descobert fa dues setmanes i tinc seriosos dubtes de la seua addictivitat. M’encanta el format i el gust, verdureta fresca, carn amb sabors especiats, i eixe pa finet que tant l’orientalitza.
El dimecres passat vaig tornar a dinar tardíssim. La fam podia amb mi, i sense dubtar-ho vaig entrar al restaurant recomanat per un bon amic. En dos minutets tenia el meu kebab calentet!!! Tota la vesprada vaig estar pensant en el gust del kebab, i a l’hora de sopar, de nou vaig tornar a comprar-me’n un. En volia un de pollastre, i em digueren que de nit no feien kebabs de pollastre (si algú sap per què, que m’ho diga).
Fusant a internet veig que és un dels menjars més populars de la nova Europa, i que a poc a poc s’ha anat introduint a la nostra terra. Estan en perill les papes, cacaus, blancs i negres i demés delícies “orientals”?
Només sé una cosa, estic desitjant tornar a comprar-me un kebab, i també sé que li pega 40 pataes al burguer king.

4 Comments:

Blogger Jmtx! said...

A la TV (odiosa tele) van fer un reportatge fa poc sobre els kebabs i la manera de cuinar-los, conste que jo també en soc addicte, molta gent em va dir que no en menjara més.
Si que en fan de pollastre però has de saber on comprar-los.
Per acabar una recomanació: a l'avinguda del port i a manuel candela, estan els jany king kebab, aquestos son els millors que he provat jo a tot el mon.... se'm cau la baba de pensar-ho...

26.11.06

 
Blogger Satsuma said...

Anirem als jany king, encara que els que fan al passeig de Russafa tampoc estan malament!

26.11.06

 
Anonymous Anònim said...

Ai què fam m'heu fet entrar de bon matí!!

27.11.06

 
Blogger Ivan said...

Benvingut al club Kebab. Jo els vaig descobrir a Alemanaya, on hi ha molts immigrants turcs.
Sobretot recorde els que servien en un restaurant turc, acompanyats del seu te.
A vore si obrin prompte el del carrer Sant Francesc d'Assis, pq el del centre comercial no triomfa massa. De moment continuar'e anant al d'Alzira.

27.11.06

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home