21 d’octubre 2006

La grip


Com cada any les amígdales se’m posen al roig viu! Un estrany dolor s’allotja al meu cos i la bombeta s’il·lumina al meu cervell. LA GRIP!!! La veritat és que no recordava l’última vegada, però cada any és diferent. Enguany m’ha sobrevingut gràcies a la gran idea de no agafar el paraigües. Des que se’m trencà un de xicotet que duia a la borsa, que no em faig a la idea de portar amb mi la llança de matar dracs que és el clàssic paraigües preciós, esplèndid regal del Nadal passat. Doncs ja em vegeu alegrement pel carrer, desgranant els barris de València com un Estellés ressuscitat, quan de sobte les gotetes gracioses es convertiren en una cortina d’aigua.

Arribes a casa arremullat fins als calçotets i penses: -Que ploga! Que bona falta fa!. I penses en Camps, Zaplanes i demés, com estaran arraconats a una habitació sense atrevir-se a vore com corre l’aigua pel carrer…..

Com bé sabeu, no dura l'alegria en casa del pobre, i eixa mateixa vesprada sentat al sofà i mentre veia Futurama, una sensació estranya em recorre el cos, i dic la frase que precedeix els grans constipats:

-Óstia, crec que tinc calentura.

La resta de la història segur que la coneixeu, mocadors, suaes, mal de caps, tremolors...

Des d’ací vull agrair la gran participació del meu sistema inmunològic, que sense assassinar les meues propies cèl·lues, ha sigut capaç de destruir un virus tan potent com el de la influenza. També agrair eixa beguda miraculosa anomenda Frenadol, amb multitud de beneficis. I com no, a aquell home que es presentà a la meua habitació a les 4 del matí, que es posà als peus del meu llit cridant-me amb una llengua incomprensible i que no havia vist mai… Supose que el tornaré a vore el dia que arribe a més de 39º de febre.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo conec eixe home!
Ha de ser el mateix que, quan estic mig endormiscada, després d'un dia de feina ben heavy, es planta als peus -o a la capçañera- del meu llit, i em desperta cada vegada que estic enfilant la soneta, perquè es posa a cridar alarmantment, això sí, en valencià: "Ep, ni pensar-ho això de dormir! Estàs conduint i si t'adorms, et quedaràs amb les dents fent de diadema!" I el tio, despietat, va despertant-me unes quantes vegades més, fins que ens adormir els dos, ell i jo.
Curiós, a l'endemà no hi és.
Si aconseguisc comunicar-me amb ell, ja li preguntaré si és el mateix que et parla a tu, o són un equip organitzat.
Que t'amillores! Llima amb mel i alguna aspirina fan miracles. XELO

23.10.06

 
Blogger Sanguina said...

Enlerta que te m'acostes de moment!!!

Això sí, estornuda en un potet i me'l passes per si necessite agafar la baixa en algun moment...

23.10.06

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home