28 de març 2007

Volem TV3 i IB3

Quan era més jove duia una enganxina a la carpeta que deia alguna cosa així com: “Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense”.Lamentablement el temps passa i la frase és cada vegada més certa.

El PP valencià ens està demostrant com n’és de fatxa. No té prou amb la manipulació de Canal 9 i per això vol llevar-nos l’única televisió que emet en la nostra llengua, contravenint inclús normativa europea. Tanta por tenen de perdre? Tan perillós és per a ells que la gent trie com s’informa?

Em sap greu per les futures generacions que no podran guaitar per la finestra per la que jo vaig descobrir Buenafuente, vaig gaudir de Batman, de Visanteta (la cabaretera de Tres Pics i Repicó), del Bona Cuina i de les millors sèries animades del món.

Jo mentrestant estalviaré per comprar-me una parabòlica i, com si vivira a Alemanya, continuaré seguint a la Mònica Terribas cada nit gràcies al satèl·lit.

Sanguina – Sòcia del Club Super3

PS. Acudim tots a votar per fer fora de les Corts aquesta gentola que no ens deixa veure el que volem.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo crec que el que els fot és que si veus TV3 de seguida te n'adones que un poc més al nord parlen com tu.

29.3.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home