28 de febrer 2007

8 DE MARÇ

S'acosta el 8 de març, el dia de la dona, i no hi ha blog que valga la pena que es puga permetre ometre un comentari a aquesta commemoració. La veritat és que el dia de la dona em fa tenir pensaments contradictoris: D'una banda, em sembla bé que es recorde la injustícia històricament arrosegada envers les dones. D'una altra, crec que estos actes poden quedar molt bé. Però no sé si tenen correlació en polítiques que eliminen les desigualtats. El masclisme és repugnant, però el feminisme radical no ho és?

El nostre ajuntament, ha preparat un seguit d'actes per a commemorar la data: intentarem anar a escoltar la conferència de Tomàs Peris i ja ens agradaria poder visitar Llíria. El que em sembla de xiste és el sopar. Entre d'altres coses per que es fa en el pavelló, que queda inutilitzat per a l'esport durant una setmana. No podria fer-se en el magatzem de Ribera?

I recordeu, que sense les dones no hi ha revolució!

6 Comments:

Blogger Peubord said...

Algú em pot explicar el significat del cartell??? els dubtes m'asalten...

28.2.07

 
Anonymous Anònim said...

Aixó és el cartell d'enguany? Pensava era el del full informatiu dels actes, els tacons sobre fons rosa-lila.

No és que m'agradara més, però aquest el trobe ESPANTÓS!! sense dubtes.

28.2.07

 
Blogger Peubord said...

Des de luego és provocatiu! i atrevit... M'agrada

28.2.07

 
Blogger Sanguina said...

El que més m'indigna del dia de la dona és que s'oblida l'adjectiu "treballadora". No és que les mestresses de casa no treballen, però les que ho fan a més fora de casa no solen poder participar en els actes que es programen des de l'ajuntament.

El cartell provocador, però tranquila carlota que no és l'oficial.

El sopar, almenys enguany, crec que és al Magatzem de Ribera, però tampoc crec que passe si s'usa el pavelló covert una vegada a l'any...

1.3.07

 
Blogger Jmtx! said...

A la Forca estrenem avui l'exposició de cartells d ela dona d'arreu del mon, esteu totes convidades.

Per cert, podeu informar-me d'això de Tomàs Peris? gracies

1.3.07

 
Anonymous Anònim said...

Jomateixa:

El divendres 9 a les 19:30 al Palau de la Marquesa Tomàs fa una xerrada "Les Dones: la meitat "invisible" de la història".

És un dels actes de la programació de la Setmana de la Dona.

2.3.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home