25 de desembre 2006

Sols hi ha un Déu, i és el que diu Canal 9...


Es recurrent parlar del Nadal… i no vull quedar-me amb les ganes de fer-ho. A banda de regals, consumisme, postals de la Mare de Déu, sospitosos bons desitjos etc…. Hi ha una cosa que m’ha fet caure de la cadira. Tal volta heu vist huí el Notícies 9, eixe espai electoral gratuït del PP... doncs el sumís presentador ha amollat:

- Aquesta nit celebrarem que fa 2006 anys va nàixer el fill de Déu.

La veritat és que m’he cagat damunt… per començar parla en plural, com si tots forem creients. Després la polèmica sobre l’any exacte (que em sembla una xorrada immensa pegar-li voltes al nano), la sentència irrevocable de que eixe era el “xurumbel” d’un que el pinten barbut, vestit amb un llençol i amb monyo blanc (que si és Déu ja podria cuidar-se més la imatge), i el que costa més de digerir... eixe és l’unic Déu!!! Es acollonant!! Per fi torna la Santa Inquisició! Acabaran reconvertit les falles en fogueres d’infidels, i si els diuen que cremar a gent és de ser “valensiano como Dios manda”, no crec que es queixen.

2 Comments:

Blogger Satsuma said...

Potser haguera sigut millor dir que celebrem el naixement d'un dels fills de Déu!

Bon Nadal i que la gràcia del nostre Senyor inunde els vostres cors, ceients o no creients.

25.12.06

 
Anonymous Anònim said...

Jo l'altre dia em vaig quedar de pasta de moniato quan el presentador del programa "Días de cine" per acomiadar-se digué una cosa com: "Nos veremos después de estas fiestas, en las que celebramos el mayor acontecimiento de la historia de la cristiandad".

La cita no es literal i perd força, però sé que m'impresionà per que no ho esperava d'eixe home i semblava una afirmació com la de Canal 9.

25.12.06

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home