29 de maig 2007

Ja cauran...




Han guanyat, està clar... i ademés contundentment. Com sempre, pensàvem que la gent entraria en raó i se n’adonaria de la voracitat d’aquestes bèsties de l’enriquiment propi. M’he enterat de les amenaces a la gent del PGOLF i la primera cosa que m’ha vingut al cap és la repressió que patiren els republicans després de perdre la Guerra Civil. La venjança i l’odi sempre els ha caracteritzat, perquè d’una cosa hem d’estar segurs, molts d’ells són el mateixos que esclafaren als demòcrates republicans, i les seues cries són els hereus d’aquelles tàctiques.
Llegir la llista del PP fins al número 13 em dona ganes de plorar, quanta gent incapaç de governar la seua vida i ara pretenen governar-nos a nosaltres...
Amics meus han anat en llistes d’esquerres i sé de primera mà que han treballat i sacrificat molt per fer que el trellat tornarà a l’ajuntament de Carcaixent, des d’ací el meu agraïment més pur. Els conec i sé que no van a deixar de plantar guerra, i també sé que just el que ha passat, els donarà mil forces per a continuar.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

ànims!!

29.5.07

 
Blogger Sanguina said...

Hem gastat el suc, però encara ens queda la corfa!

31.5.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home