24 de novembre 2007

EL TEMPS

EL temps no passa de bades per a ningú i jo cada vegada tinc menys cabells.

Ací us vaig a penjar uns videos d'un dels meus grups preferits, Talking Heads. Són dels 80 i sempre m'ha encantat la forma original i teatral de fer les seus caçons, l'energia que trasmeten i el seu esperit crític.

Però realment us els penje per que són el primer i últim video del grup, per a que vegeu com passa el temps, i com evolucionen uns principis artístics.

Per cert, si teniu ocasió, heu de mirar la genial películ·la Stop Making Sense, que és un enregistrament d'un gran concert que feren. Però no és el típic concert amb el public bramant i "cadaupaell". Tot està quadrat al milímetre, d'una forma prodigiosa. A destacar la cançó "Life in a wartime" i "This must be the place"

L'ànima d'aquest grup era David Byrne, que va poder triar entre estudiar al MIT o a l'escola d'art. Va triar aquesta opció. Ara és productor de música brasilera i d'arrel sudamericana.

Psycho Killer

Un psicopata explica les seus impressions. Odia la gent que és maleducada. (m'encanta eixe vers)



Nothing but flowers
EL món després del cataclisme, on hi havia un mac donals, ara sols hi ha flors!
Un us inteligent de la tipografia.



I de regal, un dels seus èxits: ONCE IN A LIFETIME

I potser que un dia et trobes al volant d'un gran automòbil, amb una esposa bonica i et preguntes, com he aconseguit açó? I pot ser que un dia digues, on esta el meu cotxe? on està la meua dona? Déu meu, que he fet... Deixar que la vida passe...

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Poca música dels 80 val la pena, i els Talking Heads no són una excepció.

25.11.07

 
Blogger Satsuma said...

No tens ni puta idea

25.11.07

 
Anonymous Anònim said...

garrulo!! menos mal que la música ha canviat. Tens gust de figues verdes!!

26.11.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home