09 de gener 2008

L'amor arriba a la France


Quan em vaig assabentar de l’afer Bruni-Sarkozy, lluny de reflexionar sobre les repercussions polítiques que implicava vaig pensar: -Qué cabró, se fa a la Bruni! Molt s’està escrivint sobre aquesta parella, sobretot als programes del cor que fan per la vesprada... i es que el clavar-se amb la gent i les seues accions s’ha convertit en el despertar d’un baix instint de la nostra societat.
Amb el vostre permís vaig a opinar, malgrat que la meua opinió val ben poc (per sort moltes voltes)... em sembla de puta mare que s’estimen i que disfruten del seu enamorament. Sóls fer una reflexió, si en compte de la Carla Bruni fora una xicona no famosa estarien tots tan pendents? En fi, que els vaja bé... ja m’agradaria que fora per a mi, però sense ser primer ministre de la república i tampoc voldria pareixer-me al que fa els esports a Tele 5, tu cadena amiga.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo ho trobe de cine! Estic farta de polítics i de dignataris de grans països (la grandeur!) que van amb cara de sèpia per la vida, sempre controlant les emocions, sempre políticament correctes.
No em cau gens bé aquest Sarkozy espanta-immigrants i xulo amb els segrestats del Txad, però la naturalitat en l'exhibició del seu amor li aporta un puntet de frescor natural que m'agrada.
Que siguen ben feliços, a veure si a Nicolas li passen un poc les manies persecutòries! (Ah, i jo no el voldria per a mi, de cap manera! Quin mal de cap de tio, sempre parlant com si ho sabera tot!)
Xelo.

14.1.08

 
Anonymous Anònim said...

Per al que va a durar-los, que disfruten ara tant com puguen....

De moment, sembla que s'han casat i pot ser creen escola i d'aci res Chaves i Campbell ens donen la sorpresa.

14.1.08

 
Anonymous Anònim said...

Sols dir que des que estan eixint a la televisió i a la premsa (rosa, groga o de qualsevol color) ningú ha tornat a parlar de les vagues a França, entre altres.


Ah, el primer ministre és François Fillon (pregunta de trival).

15.1.08

 
Blogger Peubord said...

Al final s'han casat!! Que bonic és l'amour. ¿Cóm eixirà el fill? Esperem que es parega a sa mare.
El més graciòs és la possible parella Chávez-Campbell... no s'ho creu ni ell!! Aquest en tal de que es parle d'ell és capaç de fer el doble mortal amb tirabuçò. Au!

15.1.08

 
Anonymous Anònim said...

Ufffffff, quant de seguidor del Tomate (entre els que m'incloc) que veig solt per ací...

18.1.08

 
Anonymous Anònim said...

Dober zacetek

18.11.09

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home