18 de desembre 2007

Elena Ledda


Com tantes voltes els recopilatoris són de gran ajuda per conèixer cantants i grups que mai de la vida se m’haguera ocorregut comprar ni sentir. Jo estic força agraït a aquests productes meitat marketing meitat divulgació. Gràcies a ells tinc la sort d’haver conegut grans figures de la música, i sobretot de coincidir en el temps amb ells i la seua obra.

Farà cosa de tres any (o més) vaig comprar un d’aquests recopilatoris de música folk italiana, i amb l’ajuda de l’emule, del youtube i de la moda dels “myspace” m’he endut grans alegries (podeu comprobar-ho als darrers posts meus).
Fa molt que em ronda pel cap sentir una cantant sarda, Elena Ledda. La seua música te pinzellades italianes, gregues i nostres també. No cal dir el gran tresor que és la seua llengua, el sard, que per desgràcia pateix un extermini per part de l’italià paregut al que patim nosaltres pel castellà.
Si vos agrada estireu dels fils i disfruteu de la seua música i de la seua veu.

P.S: trobe aquesta cantant molt atractiva, ho havia de dir...

2 Comments:

Blogger Okitsu said...

Tu tio...tu eres un...ma que...però ací ningú estudia o que!

Tanta musiqueta tanta musiqueta...

21.12.07

 
Blogger Peubord said...

Per una vegada no et faré la contra! Sé que necessites relaxació... ÀNIM!!

22.12.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home