31 de gener 2007

Pedroooooo

Mai he sigut una gran aficionada al cinema, i menys ara que m’he de despenjar de la meua còmoda branca i passejar-me fins arribar a les afores de Carcaixent. Tan prop que em quedava el D. Enrique del campet on visc!

El cas és que la passada nit, mentre feien els corresponents talls de publicitat a Tele 5 (reconec que estic enganxada a Aída), em vaig topar amb la gala de “Los Goya”. No trobàreu a faltar per allí algun valerós i noble cavaller de nom Tirant?

Es veu que l’home estava ocupat, també en una gala, però en la dels premis Godoy a la pitjor obra cinematogràfica de l’any. Nominada en 11 categories (pitjor pel·lícula, pitjor director, pitjor actriu protagonista, pitjor actor protagonista, pitjor actriu de repartiment , pitjor guió, pitjor direcció artística, pitjors efectes especials, pitjor muntatge, pitjor maquillatge i perruqueria, i pitjor vestuari) només aconseguí els premis a pitjor director i pitjors efectes especials, tots dos ben merescuts.

Només m’alegra el saber que la película està gafada. Des de l’estrena d’aquest engendre a la Ciutat de les Ciències allà tot han sigut desgràcies (escenari enfonsat, noves obres de condicionament...); i ben prompte arribarà el torn per als que estaven allí lluint blanquejat de dents...



Edite el post per posar dues coses que se m’havien oblidat.

La primera, per penjar la foto del que sens dubte va ser el millor de la nit. Què anem a fer... la carn és dèbil...

La segona per demanar el suport de les administracions al cinema, i molt especialment al cinema en català. És una poca vergonya que a Carcaixent no poguérem “gaudir” del film en la seua llengua original, que és la nostra.

2 Comments:

Blogger Peubord said...

A la Penélope me la menjaria sancereta!!! Ara, que no parle! Te veu d'ànec estrangulat.

4.2.07

 
Anonymous Anònim said...

Peubord, ves amb compte amb el que menges... perque recordo que d'allò que es menja es cria.
A més com s'entere Steven Seagal, potser vinga a buscar-te, i tots hem vist que sap repartir bona cosa d'òsties... no anirà molt al ratzinger, d'això estic segur com a gran aficionat al cine d'actor.

3.3.07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home